همراهان پترونول

اتوسرویس ها و تعویض روغن موتورهای کرمان

اتو سرویس و تعویض روغن موتور پترونول در کرمان

از جمله مواردی که در زمان سفر از دغدغه های رانندگان می باشد تعویض روغن موتور و سایر روانکارهای خودرویی در مراکزی می باشد که کیفیت روانکارهای ارایه شده، قابل اعتماد باشد. مگ پترونول با توجه به این امر برای سهولت همراهان و مصرف کنندگان روغن موتور پترونول در مقالات آتی به معرفی اتوسرویس ها و تعویض روغن های عرضه کننده روغن موتور پترونول در شهرهای مختلف کشور می پردازد.

معرفی کرمان

استان کرمان، پهناورترین استان کشور می باشد که در جنوب شرقی ایران قرار دارد. شهر کرمان مرکز استان کرمان، جز کلان شهرهای ایران می باشد. سابقه سکونت در شهر کرمان به هزاره چهارم قبل از میلاد هم می رسد طوری که جزو پنج شهر قدیمی ایران می باشد. این شهر به لحاظ اهمیت ویژه خود در چندین سلسله پایتخت ایران بوده است. طبق برنامه های توسعه در نظر گرفته شده، شهر کرمان در آینده جزو شهرهای الکترونیکی ایران خواهد بود.

سی درصد از باغ های کشور در استان کرمان قرار دارد و کشت غالب استان پسته می باشد. علاوه بر پسته مهمترین محصولات باغی استان کرمان خرما، مركبات، گردو و بادام هست.

کرمان به دلیل موقعیت خاص تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی خود همیشه به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری و توریستی ایران مطرح بوده و مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی می باشد.

از مهمترین شیرینی های سنتی کرمان می توان به کلمپه، قووات، کماچ سهن، خرمابریز، حاج بادام، سوهان زرندی و برشتوک اشاره نمود. قالی، ترمه و ظروف مسی نیز جزو صنایع دستی این شهر می باشد.

جاذبه های گردشگری

مجموعه گنجعلی خان در مرکز بافت قدیمی شهر شامل حمام گنجعلی خان، بازار سنتی، ضرابخانه، آب انبار، مدرسه و کاروانسرای از شاخص ترین بناهای تاریخی و دیدنی کرمان می باشد. حمام وکیل، گنبد جبلیه، مسجد جامع مظفری، مسجد جامع ملک، بازار کرمان و باغ شازده از دیگر بناهای تاریخی و دیدنی کرمان می باشد.

مهمترین جاذبه های طبیعی کرمان عبارتند از: کویر لوت شهداد، کوه هراز، باغ بیرم آباد و باغ فتح آباد.

 اتو سرویس های عرضه کننده روغن موتور پترونول

اتوسرویس و تعویض روغن پترونول سلطانی کرمان

اتو سرویس و تعویض روغن موتور پترونول( سلطانی)

از جمله همکاران قدیمی روغن موتور پترونول در شهر کرمان می باشد که نهایت تلاش در معرفی پترونول به مصرف کنندگان گرامی داشته است. بیشترین سبد محصولات عرضه شده در اتوسرویس سلطانی، محصولات روغن موتور و روانکارهای خودرویی پترونول می باشد. در این مرکز روغن موتور خودروهای سواری و سنگین عرضه می گردد و مدیریت مرکز جناب آقای سلطانی می باشد.

آدرس اتوسرویس: کرمان،  بزرگراه امام، پل بازرگانی، روبروی شهرک پدر

شماره تماس: 09133402142

اتو سرویس و تعویض روغن صانعی

از جمله همکاران و تعویض روغن های کرمان، تعویض روغن صانعی می باشد که جدیدا عرضه روغن موتورهای پترونول را آغاز نموده است.

روغن موتور و تعویض روغن صانعی پترونول در کرمان

آدرس اتوسرویس: کرمان، بلوار امام علی( ع)، ابتدای شهرک ایرانمنش، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

شماره تماس: 09217523057

اتوسرویس و تعویض روغن موتور صانعی پترونول کرمان

همراهان و مصرف کنندگان پترونول این صفحه به مرور در آینده بروزرسانی خواهد گردید تا اطلاعات سایر مراکز و اتو سرویس های عرضه کننده روغن موتور پترونول در اختیار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *