اخبار صنعت روغندانستنی های خودرودانستنی های روغن

خرید روغن موتور اصل از فروشگاه اینترنتی پترونول شاپ

خرید روغن موتور اصل از فروشگاه اینترنتی پترونول شاپ

پترونول‌شاپ به عنوان بازیگر جدید صنعت روغن موتور و روانکارهای خودرویی افتتاح گردید. یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نیاز دارندگان خودروهای سواری، سنگین و موتورسیکلت، روغن موتور و انواع روانکارهای خودرویی همچون روغن گیربکس، روغن هیدرولیک و ضدیخ و ضدجوش است.

افتتاح بزرگترین فروشگاه تخصصی آنلاین خرید روغن موتور، پترونول شاپ

معمولا برای خرید روغن موتورهای بنزینی، دیزلی، روغن موتورسیکلت و سایر روانکارها اولین گزینه‌ای که به ذهنمان می‌رسد، اتوسرویس‌ها و تعویض روغن‌های موجود در سطح شهر می‌باشد. با این وجود بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده‌ی روغن موتور و انواع روانکارهای خودرویی، با توجه به استقبالی که از خرید به‌ صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی صورت گرفته است، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی نموده‌اند. شرکت آذرروان‌ساز نیز با توجه محبوبیت و استقبال روزافزون اتوسرویس‌ها و رانندگان خودروهای سواری و سنگین و مصرف‌کنندگان تجهیزات صنعتی از کیفیت بالای روغن موتورهای تولیدی این شرکت در دو دهه اخیر، در بازار پرهیاهوی روغن موتور و همزمان با گسترش روزافزون فعالیت‌های اینترنتی و آنلاین، به منظور دسترسی آسان و ارزان مصرف‌کنندگان به انواع روانکارهای خودرویی و صنعتی، به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی انواع روغن موتور و روانکارهای خودرویی و صنعتی اقدام نموده است.

در عصر ارتباطات و فناوری، با توجه به دانش فنی و تکنولوژی بالا که منجر به تولید محصولات فناور و تخصصی شده است، ضرورت آگاهی و داشتن اطلاعات فنی در حوزه تخصصی محصول در زمان خرید بسیار مهم و حیاتی است. درکنار مزیت‌های بی‌شمار خرید اینترنتی همچون ذخیره زمان و انرژی برای گذراندن زمان بیشتر برای امور مهم‌تر روزمره زندگی چون ورزش، تفریح، آموزش، بودن در کنار عزیزان و خانواده و حتی پرداختن به علایق شخصی و استراحت و همچنین کاهش ترافیک و آلودگی هوا، مقایسه سریع و آسان قیمت‌ها نسبت به خریدهای حضوری، نمی‌توان از مزیت امکان خریدی مطمئن و آگاهانه چشم پوشید. از همین رو پترونول‌شاپ، نهایت تلاش خویش را در تولید انواع محتواهای آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی استانداردها و مشخصات روانکارهای مختلف خودرویی و صنعتی قرار داده است تا مخاطبین بتوانند بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی پترونول‌شاپ بستری مناسب و امن برای خرید اینترنتی روغن موتور و روانکارهای خودرویی در ایران است و از همین روزهای بدو تاسیس خود را پایبند به ارائه کالاهای اصل نموده است. به همین منظور امکان بهره‌مندی از “پشتیبانی و مشاوره تخصصی رایگان” و “فرصت ۱۴ روزه تعویض کالا” در کنار ارسال سریع به سراسر کشور برای مخاطبین خویش فراهم آورده است. پترونول‌شاپ سعی بر آن دارد که در ماه‌های آتی با همکاری با تولیدکنندگان و برندهای معتبر روغن موتور فعال در کشور بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند پاسخگوی نیازهای روانکاری خودروهای سواری و سنگین و انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی باشد.

خلق بیشترین مزیت برای مشتریان از همان ابتدا، جزو اصلی‌ترین اولویت‌های پترونول‌شاپ بوده است، در پترونول‌شاپ رضایت مشتریان صرفا در فرآیند انتخاب و خرید خلاصه نمی‌گردد، بلکه تمامی تیم‌ها و همکاران پس از خرید نیز با دقت و وسواس بالا در بسته‌بندی سفارش‌ها و خدمات پس از فروش سعی می‌کنند رضایت شما عزیزان را هرچه بیشتر جلب نمایند.

خرید روغن موتور اینترنتی به صورت 724 ( هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه روز) و ارسال سریع و رایگان

پترونول‌شاپ؛ مرجع فروش اینترنتی انواع روغن موتور و روانکارهای خودرویی و صنعتی از برندهای معتبر تولیدکنندگان برتر در این صنعت می‌باشد. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید به راحتی سفارشات خود را از میان محصولات متنوع ثبت نمائید و با انتخاب یکی از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک پارسیان یا بانک ملت خریدی آسان و امن را تجربه کنید.


در حال حاضر به منظور رفاه حال مشتریان، هزینه بسته‌بندی و ارسال برای سفارش‌های بیش از ۳۰۰۰۰۰ تومان، بر عهده پترونول‌شاپ بوده و هزینه ارسال رایگان در نظر گرفته می‌شود. همچنین برای سفارش‌های کمتر از ۳۰۰۰۰۰ تومان، مبلغ ۳۰۰۰۰ تومان (برای شهر ارومیه مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان) برای هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش اخذ می‌گردد.

فرصت ۱۴ روزه بازگشت کالا؛ احترام به سلیقه و انتخاب مشتریان

در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان عودت کالا به مدت ۱۴ روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان‌پذیر است. 

رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از فرصت ۱۴ روزه بازگشت کالا ضروری است:

  •  استفـــاده نکــردن از محصول‌(ها) خریداری شده
  •  بــاز نشــدن پلمــپ درب روانکار خریداری شده
  •  مخدوش نشدن لیبل و بسته‌بندی کالا

#به_وقت_هیجان، جشنواره افتتاح پترونول شاپ

همزمان با اعیاد پرخیر و برکت ماه رجب و ولادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر، فروشگاه خرید آنلاین روغن موتور و روانکارهای خودرویی پترونول شاپ به صورت رسمی افتتاح گردید. به منظور ارج نهادن به مشتریان و مصرف کنندگان گرانقدر از تاریخ ۲۳ الی ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر جشنواره فروش پترونول شاپ در دو بخش “به وقت تخفیف” با ارائه تخفیفات شگفت انگیز بر روی محصولات و ارائه کد تخفیف ریالی برای روی سفارشات دلخواه آغاز شده است.

هدیه متفاوت و ویژه روز پدر

یکی از چالش‌های اساسی ما ایرانیان، هدیه دادن در روز پدر به همسران و پدران است. مهم نیست در خانواده چه کسی معمولا رانندگی می‌کند و از خودرو، چه کسی بیشتر استفاده می‌نماید، برای مردان همیشه ماشین اهمیت خاص خود را دارد. هدیه روز مرد میتونه خاص باشه، اگه روغن موتور اصل باشه! اگر قصد دارید هدیه متفاوت و ویژه‌ای برای پدرتان خرید کنید، پیشنهاد پترونول‌شاپ این است که به ماشین‌اش بها بدهید و یک روغن موتور یا روغن گیربکس باکیفیت و از یک برند معتبر با استفاده از تخفیف‌های هیجان انگیز کمپین #به_وقت_هیجان پترونول شاپ، به پدرتان هدیه دهید.

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای اولین خرید برای روغن موتورهای بنزینی و روانکارهای خودرویی :PS-order ( برای سفارشات بالای ۳۰۰ هزار تومان)

کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای با کیفیت ترین روغن موتورهای دیزلی: Petronoldiesel ( برای سفارشات بالای یک میلیون تومان)


نکته ۱: امکان استفاده از کد تخفیف برای محصولاتی که در “به وقت تخفیف” قرار گرفته اند، وجود ندارد.
نکته ۲: مهلت استفاده از کد تخفیف اولین خرید تا ۱۰ تیر ۱۴۰۱ می باشد.

همچنین می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام پترونول‌شاپ، می‌توانید از جشنواره‌های هیجان‌انگیز و کمپین‌های تخفیف و شگفت‌انگیز به مناسبت‌های مختلف پترونول‌شاپ، فروشگاه تخصصی آنلاین بررسی و خرید روغن موتور و روانکارهای خودرویی مطلع گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *