همراهان پترونول

اتوسرویس‌های خوزستان + پترونول شاپ اهواز

اتوسرویس‌های خوزستان و پترونول شاپ اهواز

خوزستان استان چهار فصلی که هر نقطه آن آدمی را به گوشه‌ای از جهان می‌کشاند. تفاوت اقلیمی در این استان به نوعی در کنار یکدیگر قرار گرفته که نه تنها کژی و نقصانی ایجاد نمی‌کند، بلکه خوزستان را به “بهشت پنهان” مبدل ساخته است. خوزستانی‌ها به خون‌گرمی، مهربانی و مهمان‌نوازی شهرت عام دارند که نشان از دل دریایی مردمان این دیار است. طبیعت خیره‌کننده و نیز صفا و صمیمت مردم خوزستان دست به دست هم داده تا مسافران و میهمانانی که به این استان سفر می‌کنند، مات و مبهوت ارزش‌های این استان زرخیز شوند و گرما را از یاد ببرند.

در این مقاله قصد داریم پترونول شاپ و مراکز فروش و اتوسرویس و تعویض روغن‌هایی که در استان خوزستان روغن موتور و روانکارهای پترونول را به هم‌استانی‌های عزیز و مسافران عرضه می‌نمایند، را معرفی نماییم تا در سفر به این استان با خیالی آسوده، اقدام به خرید و تعویض روغن موتور با کیفیت نمایید.

خوزستان

خوزستان استانی در جنوب‌غربی ایران که بر کرانهٔ خلیج فارس قرار دارد و گفته می‌شود انسان ها از ۲۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در آن زندگی می‌کردند، اما بیشتر ما امروزه آن را به خاطر تولید نفت و گاز کشور می‌شناسیم. البته علاوه بر نفت و گاز نام خوزستان برای ما تداعی کننده روزهای سخت ۸ سال جنگ تحمیلی نیز هست. استانی که از اولین روزها تا آخر جنگ شاهد عملیات گوناگون و موشک باران‌های زیادی بود که هنوز هم آثار آن‌ها قابل مشاهده است.

استان خوزستان از سمت شمال و شرق با کوه‌های زاگرس احاطه شده ‌است، هرچه به سمت مرکز استان پیش برویم از ارتفاع این کوه‌‌ها کاسته شده و تپه ماهورها دیده می‌شوند.

در کل می‌توان خوزستان را به دو منطقه کوهستانی و جلگه‌ای دسته‌بندی کرد. فصل‌های خنک سال زمان مناسبی برای سفر به خوزستان می‌باشد، چرا که نقاط مرکزی و جنوب‌غربی خوزستان در بهار و تابستان گرم و تاحدودی شرجی است، به طوری که روزهای گرم تابستان دما به ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. اما در نیمه دوم سال و نوروز هوا بسیار مناسب است و تنها در اواسط زمستان هوا کمی رو به سردی می ‌رود.

اهواز

اهواز، شهری که از گرمترین مناطق جهان است، با مردم صمیمی و خونگرم خود همواره پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی بوده است. در هر فصلی که به این شهر سفر کنید، همیشه با روی خوش از شما استقبال می‌شود. هرچند که سفر به اهواز در تابستان با دمای ۵۰ درجه بالای سفری می‌تواند دشوار باشد.

بعد از شنیدن نام اهواز، شاید اولین چیزی که در ذهن هر ایرانی تداعی شود رودخانه‌ی کارون است. کارون با ۸۵۰ کیلومتر طول، بزرگ‌ترین و پرآب‌ترین رودخانه‌ی ایران، و تنها رود ایران است که به آب‌های بین‌المللی و اقیانوس راه دارد. این رودخانه از وسط شهر می‌گذرد و در حال حاضر ۸ پل بر روی رودخانه کارون وجود دارد که بخش‌های غربی و شرقی شهر اهواز را به هم متصل می‌کنند.

کوهساران اهواز و گورستان سنگی، رود کارون، بازار کاوه، موزه هنرهای معاصر، بنای معین‌التجار، دانشگاه سه‌گوش (دانشکده ادبیات)، بازار عبدالحمید، پل سفید اهواز، کلیسای سورت مسروپ، آرامگاه علی‌ابن‌مهزیار، طولانی‌ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه، پل طبیعت کیانپارس، لشکرآباد (بازار فلافل اهواز) و موزه خراطی اهواز از جمله دیدنی‌های این شهر هستند.

پترونول شاپ اهواز

پترونول شاپ اهواز

پترونول‌شاپ اهواز به منظور عرضه و فروش روغن موتور و روانکارهای خودروهای سواری و سنگین پترونول در استان خوزستان افتتاح گردید.

در فروشگاه روغن موتور پترونول اهواز، همکاران پترونول آماده پاسخ‌گویی و تشریح ویژگی‌ها و سطوح کارآیی و کیفیت روانکارهای تولیدی پترونول می‌باشند.
در این مرکز امکان تهیه روغن موتور و روانکارهای خودرویی برای اتوسرویس و تعویض روغن‌های اهواز و نیز مصرف‌کنندگان و همراهان پترونول میسر است.

مدیریت اتوسرویس: خانم مهندس لطفيان

آدرس پترونول شاپ اهواز: اهواز، بلوار سردارسلیمانی، نبش ساحلی کارون، مجتمع امید، واحد 27 و 28

شماره تماس: 34473334-061

شماره تماس: 09143501807

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *