همراهان پترونول

اتوسرویس ها و تعویض روغن موتورهای استان گلستان

اتوسرویس ها و تعویض روغن موتورهای استان گلستان

یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری برای ما ایرانیان، شمال کشور می باشد. اولین مسأله مهم این است که بدانیم شمالِ رایج در کلام ما ایرانیان، از آستارا شمالی‌ترین نقطه گیلان شروع می‌شود و تا مراوه‌تپه شمال شرقی‌ترین نقطه استان گلستان ادامه دارد. این وسعت جغرافیایی زیبا و دلنواز گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری، اماکن دیدنی، فرهنگ‌ها، غذاهای محلی و بسیاری از سنن و رسوم گوناگون ایران را در دل سرسبز خود جای داده است.
یکی از سه استان شمالی ایران زمین که بسیار دلنواز و تماشایی است استان گلستان است استانی که بیش از دو دهه از استقلالش نمی‌گذرد. همچنین در سفر به مشهد مقدس اگر مسیر شمال را انتخاب نمایید از این استان زیبا و سرسبز هم بازدید خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم اتوسرویس و تعویض روغن هایی که در استان گلستان روغن موتور و روانکارهای پترونول را عرضه می نمایند، را معرفی نماییم تا در سفر به این استان بتوانید از اتوسرویس های معتبر با خیالی آسوده، اقدام به خرید و تعویض روغن موتور با کیفیت نمایید.

استان گلستان

استان گلستان از استان‌های شمالی کشور است که قبلا بخشی از استان مازندران بوده است. آب‌وهوای معتدل، طبیعت زیبا و متنوع، وجود جنگل و صحرا در فاصله کم و هم‌جواری با دریای کاسپین (دریای خزر) همه از دلایلی است که استان گلستان را به گزینه‌ی خوبی برای گذراندن تعطیلات و گشت‌وگذار تبدیل می‌کند.
استان گلستان از سال ۱۳۷۶ از استان مازندران جدا شد و هویت مستقل خود را پیدا کرد. پیشینه‌ی تاریخی این استان به دوران پارینه سنگی باز می‌گردد. استان گلستان در بین استان‌های سمنان، مازندران و خراسان شمالی واقع شده است و هم‌مرز با کشور ترکمنستان است. گلستان، استانی سرسبز با آب و هوایی معتدل است. بخش‌هایی از رشته‌کوه البرزِ شرقی از سمت غرب به شرق استان کشیده است و هر چه به سمت شرق می‌رویم از ارتفاع کوه‌ها کاسته می‌شود.
استان گلستان آب‌وهوایی معتدل و نیمه‌مرطوب دارد اما هر چه به قسمت‌های شمالی و مرز این استان با ترکمنستان نزدیک می‌شویم، آب‌وهوای آن گرم و خشک می‌شود. بهارهایی خنک و معتدل، تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی سرد همراه با بارش برف و باران را در این استان تجربه خواهید کرد.

در حالی‌که به دلیل نوع طبیعت و آب‌وهوای استان گلستان در هر فصلی از سال می‌توان به آن سفر کرد، بهترین زمان سفر به این خطه، پاییز و بهار است.
استان گلستان از چهارده شهرستان به نام‌های آزادشهر، آق قلا، گرگان، گنبد کاووس، بندر ترکمن، گمیش تپه، رامیان، کردکوی، بندرگز، علی‌آباد کتول، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و مینودشت تشکیل شده است.

اتوسرویس‌های عرضه‌کننده روغن موتور و روانکارهای پترونول در مینودشت

شهر مینودشت در منتهی‌الیه شرق استان گلستان واقع گردیده است و از شمال با جمهوری ترکمنستان دارای ۱۲۶ کیلومتر مرز مشترک و از جنوب با استان سمنان، از شرق با استان خراسان و از غرب با شهرگنبد کاووس ارتباط دارد. این شهرستان دارای سه شهر مینودشت، گالیکش و کلاله و چهاربخش و دوازده دهستان می‌باشد. از مهمترین گردشگاههای این شهرستان می‌توان به پارک ملی گلستان که نخستین پارک ملی ایران محسوب میشود، اشاره کرد. این پارک با نودودوهزار هکتار از جمله پارکهای ملی ثبت شده بین‌المللی است. جنگل گلستان بدون تردید ارزشمندترین منطقه ایران چه از لحاظ کمیت و چه از نظر تنوع حیات جانوری و گیاهی است. تنوع زیستی پارک ملی گلستان حتی فراتر از برخی کشورهای اروپایی است که صدها برابر این پارک وسعت دارند. نام استان گلستان هم از روی این منطقه انتخاب شده‌ است. وجود رودخانه‌های جاری، چشمه‌ساران پرطراوت و آبشارهای چشمگیر بر زیبایی‌های این شهرستان افزوده است. از جمله جاذبه‌های گردشگری جذابی که در پارک ملی گلستان جای گرفته‌اند می‌توان به آبشار آق‌سو و آبشار گلستان اشاره کرد. آبشار لُوِه و آبشار پاسنگ از دیگر آبشارهای زیبای این منطقه هستند. بخش‌هایی از پارک ملی گلستان مانند موزه‌ها، تفرجگاه‌های گلشن ۱ و ۲، آبشار گلستان و چشمه‌ها و جنگل در مسیر جاده اصلی برای بازدید عموم در نظر گرفته شده‌اند و نیازی به اخذ مجوز برای بازدید از آن‌ها وجود ندارد. اما برای بازدید از تمام نواحی پارک ملی گلستان باید از قبل هماهنگی‌هایی را انجام داد. مسیر مواصلاتی مهم شمال کشور به استان خراسان از میان این منطقه جنگلی گذر می‌کند که در این مسیر می‌توانید از اتوسرویس‌های عرضه کننده روانکارهای پترونول خدمات مناسب خودروی خود را برای داشتن سفری آسوده استفاده نمایید.

اتوسرویس و تعویض روغن موتور نوین برادران اسدی

اتوسرویس و تعویض روغن پترونول نوین برادران اسدی در مینودشت

اتوسرویس نوین برادران اسدی به مدیریت جناب آقای اسدی یکی از مراکز عرضه کننده محصولات روغن موتور و روانکارهای پترونول و ارائه دهنده خدمات تعویض روغن موتور در شهر مینودشت می‌باشد که در بلوار گرگان-بجنورد ( کمربندی مینودشت) واقع گردیده است.

مدیریت اتوسرویس: جناب آقای اسدی

آدرس اتوسرویس: استان گلستان، شهر مینودشت، کمربندی گرگان – بجنورد، جنب نمایندگی ایرانخودرو کد 3215

شماره تماس: 09117031846

اتوسرویس و تعویض روغن پترونول نوین برادران اسدی در مینودشت

اتوسرویس‌ها وتعویض روغن‌های پترونول در گنبدکاووس

اتوسرویس‌ها وتعویض روغن‌های پترونول در گنبدکاووس

گنبد کاووس مرکز ترکمن صحرا است و در میان دو شعبه اصلی رودخانه گرگان در دو سوی شمالی و جنوبی در ارتفاع 52 متری از سطح دریا واقع شده است. شهرستان گنبد کاووس دارای دو بخش مرکزی و «داشلی برون»، دو شهر«گنبد کاووس» و«اینچه برون» و شش دهستان است.
شهر گنبد کاووس شهر در سده اخیر مرکز ترکمن صحرا بوده و دومین شهر بزرگ استان گلستان پس از گرگان است. صنایع دستی گنبد کاووس هم چون قالی، قالیچه، قارچین و به ویژه فرش های سرخ رنگ و مرغوب ترکمن مشهور هستند. پرورش اسب در این منطقه رایج و اسب ترکمن از شهرت جهانی برخوردار است. واحدهای صنعتی و معادن صدف متعددی در این شهرستان فعال هستند. این منطقه دارای جاذبه های گردشگری، تفریحی و تاریخی بسیاری نظیر برج گنبد قابوس، امام زاده یحیی بن زید، دریاچه مصنوعی، پارک توریستی الغدیر، بازار بزرگ روس ها، مجتمع سوارکاری، شهر تاریخی جرجان، سد گلستان یک و دو، و سه تالاب زیبا است.

شهر گنبد کاووس (یا گنبد قابوس) به دلیل دارا بودن بلندترین بنای آجری جهان معروف است. این بنا «برج قابوس» نام دارد، برج تاریخی گنبد قابوس بلندترین برج تمام آجری جهان، یکی از بناهای شاخص و ممتاز معماری دوره ی اسلامی درسال ۳۷۵ هجری شمسی، در زمان سلطنت قابوس بن وشمگیر، بر فراز تپه ای خاکی به ارتفاع پانزده متر بالاتر از سطح زمین بنا شده است.سبک معماری بنا به شیوه ی رازی و مصالح اصلی آن آجر و گچ می باشد. بدنه ی بنا به طور کامل از آجرهای پخته ی قرمز رنگ ساخته شده که به علت تابش آفتاب به رنگ زرد طلایی درآمده است. اعجاز صنعتی و معماری این شاهکار هنری سقف مخروطی آن است.

اتوسرویس و کارواش دایان یو

مدیریت اتوسرویس: آقای مهدی کاملی
آدرس اتوسرویس: استان گلستان، شهر گنبد کاووس، کمربندی، نرسیده به میدان بسیج
شماره تماس: 09111721255

اتوسرویس و کارواش دایان یو عرضه کننده محصولات پترونول
اتوسرویس و کارواش دایان یو عرضه کننده محصولات پترونول

اتوسرویس گلستان

اتوسرویس و کارواش گلستان عرضه کننده محصولات پترونول

مدیریت اتوسرویس: آقای بهرام سارلی
آدرس اتوسرویس: استان گلستان، شهر گنبد کاووس، بلوار سینا، نرسیده به استاد شهریار
شماره تماس: 09112680672

اتوسرویس و کارواش گلستان عرضه کننده محصولات پترونول

اتوسرویس و تعویض روغن دانیال

اتوسرویس و کارواش دانیال عرضه کننده محصولات پترونول

اتوسرویس و تعویض روغن دانیال در ورودی شهر گنبد کاووس از سمت شهر مینودشت، نرسیده به میدان بسیج، جنب برترجوجه کلیه سرویس‌های دوره‌ای تمامی خودروهای داخلی و وارداتی را انجام می‌دهد. علاوه بر روغن موتور و روانکارهای خودروهای سواری پترونول، انواع مختلف فیلترهای خارجی نیز در این مرکز عرضه می‌گردد. اتوسرویس دانیال به مدیریت آقای دانیال صادق‌زاده مجهز به دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بوده و همچنین دارای اتاق انتظار ویژه رانندگان گرامی می‌باشد.

مدیریت اتوسرویس: آقای دانیال صادق‌زاده

آدرس اتوسرویس: استان گلستان، شهر گنبد کاووس، میدان بسیج، جنب برترجوجه

شماره تماس: 09112763367

اتوسرویس و کارواش دانیال عرضه کننده محصولات پترونول

اتوسرویس آلیا

اتوسرویس آلیا به مدیریت جناب آقای محمد چپرلی، در جهت ارائه خدمات ویژه به مشتریان پترونول و راحتی این عزیزان، مجهز به چال سرویس مجزا برای انجام هر چه سریع تر سرویس تعویض روغن می باشد.

اتوسرویس و کارواش آلیا عرضه کننده محصولات پترونول

مدیریت اتوسرویس: آقای محمد چپرلی

آدرس اتوسرویس: استان گلستان، شهر گنبد کاووس، انتهای خیابان طالقانی غربی نرسیده به پل گدم آباد

شماره تماس: 09118772241

اتوسرویس و کارواش آلیا عرضه کننده محصولات پترونول

اتوسرویس و تعویض روغن متین

اتوسرویس و کارواش متین عرضه کننده محصولات پترونول

مدیریت اتوسرویس: آقای متین گرگانی

آدرس اتوسرویس: استان گلستان، شهر گنبد کاووس، خ امام خمینی شمالی، بعد از پل اخوند اباد، بین کوچه 4 و 5

شماره تماس: 09111766990

اتوسرویس نوبتیانی

اتوسرویس و کارواش نوبتیانی عرضه کننده محصولات پترونول

اتوسرویس نوبتیانی به مدیریت جناب آقای متین نوبتیانی مجهز به دو چال سرویس، اتاق انتظار ویژه رانندگان و انژکتور شور، یکی از مراکز عرضه کننده روغن موتور و روانکارهای پترونول در شهر گنبدکاووس است که آماده ارائه خدمات تعویض روغن موتور به همشهریان و مسافران محترم مشتری پترونول می‌باشد.

مدیریت اتوسرویس: آقای متین نوبتیانی

آدرس اتوسرویس: استان گلستان، شهر گنبد کاووس، خیابان شهید مفتح (وشمگیر غربی)، نبش چهار راه سعدی

شماره تماس: 09036545173

اتوسرویس و کارواش نوبتیانی عرضه کننده محصولات پترونول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *