همراهان پترونول

اتوسرویس ها و تعویض روغن موتورهای زاهدان

اتوسرویس ها و تعویض روغن موتورهای زاهدان

علاوه بر کیفیت بالای روغن موتور و روانکارهای خودرویی پترونول، دسترسی آسان به سبد محصولات پترونول در سراسر کشور عزیزمان، یکی از علل انتخاب برند پترونول به عنوان اولین انتخاب روغن موتور توسط رانندگانی است که به سلامت خودروی خود اهمیت فراوانی قائل اند. روغن موتور و روانکارهای خودرویی پترونول در اکثر اتوسرویس های معتبر کشور عرضه می گردد. استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان نیز با وجود مسافت طولانی بیش از 2100 کیلومتر از کارخانه تولید روغن موتور پترونول، از این امر مستثنی نیست. در زمان سفر به استان زیبای سیستان و بلوچستان و بالاخص شهر زاهدان می توانید از روانکارهای خودرویی معتبر و با کیفیت پترونول بهره مند گردید.

سیستان و بلوچستان

استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران واقع شده و پس از کرمان دومین استان بزرگ ایران است. وجود آثار تاریخی کهن مانند سنگ نگاره‌های مربوط به دوران شکار و پیش از به وجود آمدن زبان در اطراف تپه سنگی شهر سراوان، نشان از سابقه‌ی طولانی سکونت بشر در این منطقه دارند.

سیستان و بلوچستان جوان ترین استان کشور محسوب می شود، چرا که 65 درصد از جمعیت این استان زیر 30 سال است. این استان از دو بخش کاملا متفاوت از نظر شرایط جغرافیایی و طبیعی تشکیل شده است. بخش سیستان در شمال استان و در منطقه مسطحی قرار دارد و متشکل از آبرفت‌های قدیم و جدید رود هیرمند است و بخش بلوچستان منطقه‌ ای کوهستانی است که از شمال به کویر لوت و از جنوب به دریای عمان منتهی می‌شود.

زاهدان

شهر زاهدان همانند دره ای در میان کوه‎ها قرار گرفته است؛ کوه های اشتران، انجیردان، جیکو، پیرخان و کوه ملک سیاه در این شهر قرار دارند. آب و هوای گرم و خشک مهم ترین ویژگی اقلیمی این منطقه به شمار می رود. معماری زاهدان با توجه به آب و هوای گرمسیری آن پیرو معماری شهرهای باستانی ایران است. این شهر به دلیل مرکزیت استان دارای ساختار خدماتی بوده و شهری دانشگاهی، فرهنگی، تاریخی و مذهبی به شمار می رود.

زاهدان، از مقاصد بکر و ناشناخته‎ گردشگری ایران است که دارای آثار بسیار ارزشمند تاریخی و طبیعی است. این شهر مردمی بسیار خونگرم و مهمان‌نواز دارد. تجربه‎ی سفر به شهر زیبای زاهدان و معاشرت با مردم خونگرم این خطه، با وجود خوراکی‎های محلی و سوغاتی و صنایع دستی فوق‎ العاده قوم بلوچ از جمله گلیم بافی، سوزن دوزی، سکه دوزی و سفالگری، از بهترین تجربه ‎های سفر و گردشگری برای هر ایرانی خواهد بود. با توجه به شرایط جوی، پاییز و اوایل بهار بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا است.

اتوسرویس ها و مراکز عرضه روغن موتور پترونول در زاهدان

اتوسرویس ها و مراکز عرضه روغن موتور پترونول در زاهدان

اتوسرویس و تعویض روغن برادران کمالی

اتوسرویس برادران کمالی به مدیریت جناب آقای علی کمالی یکی از مراکز عرضه محصولات پترونول و ارائه دهنده خدمات تعویض روغن موتور در شهر زاهدان می باشد که در بلوار دانشجو، حدفاصل بلوار معلم و خیابان دانش قرار دارد.

اتوسرویس و تعویض روغن برادران کمالی

مدیریت اتوسرویس: علی کمالی

آدرس اتوسرویس: زاهدان، بلوار دانشجو، روبروی دانشجوی 48

شماره تماس: 09035836562

2 دیدگاه

  • محمدعلی عابدی

    سلام وقت شمابخیرخودرومن پژو405هستش که دوگانه سوزLPGهستش که همیشه روغن کم می‌کنه ایاروغنی داریدکه مخصوص اینچنین خودروهایی باشه که روغن کم نکنه وممنون میشم آدرس نماینده تون درشهرزاهدان پارسال کنیدباتشکر

    • مگ پترونول

      سلام جناب آقای عابدی بزرگوار
      متاسفانه به جرات می توانیم ادعا کنیم این تبخیر روغن موتور در تمام خودروهای پژو 405 وجود دارد و مشکل ناشی از تغییر شکل سیلندرهای موتور 405 از حالت نرمال در زمان گرم شدن موتور می باشد. برای کم کردن تبخیر روغن موتور پیشنهاد کارشناسان روانکار، استفاده از روغن موتورهای پارافینیک تر می باشد که تبخیر کمتری خواهد داشت.
      شما می توانید از روغن موتور پترونول فول لایف استفاده نمایید که ان شاء الله با استفاده از این روغن موتور، کم کردن روغن کاهش یابد.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *