همراهان پترونول

اتوسرویس و تعویض روغن های مشهد مقدس

اتوسرویس و تعویض روغن های مشهد مقدس

یکی از لذت بخش ترین کارها، سفر با خانواده و رفتن به شهرهای زیارتی و سیاحتی است. سفر با اتومبیل شخصی به دلیل وجود آسایش، لذت سفر رو دو چندان می کند. اما یکی از دغدغه های رانندگان در طی سفرهای طولانی، شناخت و اطلاع از اتوسرویس ها و تعویض روغنی های معتبر و مدرن است که عرضه کننده روغن موتورهای باکیفیت و با برند شناخته شده باشند.

با توجه به اینکه یکی از اهداف مگ پترونول در بخش همراهان پترونول، معرفی اتوسرویس ها و تعویض روغن های معتبر عرضه کننده روانکارهای خودرویی با کیفیت پترونول در سراسر کشور می باشد، در این صفحه قصد داریم تعویض روغن و اتوسرویس های پترونول را در شهری معرفی کنیم که کمتر ایرانی را می توان یافت که در طول عمر خویش تجربه سفر به این شهر مقدس را نداشته باشد.

مشهد / پایتخت معنوی ایران

خراسان رضوی جزء بزرگ‌ترین استان‌های کشورمان است که مشهد، مرکز آن، به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی در ایران شناخته شده است. خراسان در دوران‌های مختلف تاریخی بخش مهمی از سرزمین ایران بوده، اما ماجرای شهر مشهد کمی متفاوت است. پس از شهادت و دفن امام رضا (ع) در محلی از توابع توس، هسته‌ی اصلی شهر مشهد شکل گرفت. نام این شهر که به معنی محل شهادت است، نیز سابقه‌ی تشکیل آن را نشان می‌دهد. از حدود قرن نهم هجری آرام آرام توس قدیم از مرکز توجه‌ها خارج شد و مشهد توسعه و گسترش یافت. مشهد در زمان سلطنت نادر شاه افشار برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده است.

شهر مشهد به جهت موقعیت مذهبی، صنعتی و اقتصادی بعد از تهران دومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران محسوب می شود. مشهد به واسطه وجود حرم مطهر هشتمین امام شیعیان، علی بن موسی الرضا (ع)، بزرگ ترین زیارتگاه و مکان مذهبی ایران و نیرومندترین قطب جذب مسافران و گردشگران به شمار می آید. آستان قدس رضوی، نماد این شهر مقدس، از عظیم ترین و باشکوه ترین اماکن مذهبی ایران و جهان است و در آن عناصر دینی و هنر ایرانی-اسلامی به هم پیوند خورده است.

فعالیت های اقتصادی مشهد متکی به خدمات، صنعت و کشاورزی است. به دلیل تعداد زیاد زائران در مشهد و اهمیت خدمات رسانی به این جمعیت عظیم، اقتصاد مشهد به اقتصاد خدمات محور تبدیل شده است.

مشهد با داشتن حدود نود درصد از کارگاه‌های سنگ‌های زینتی کشور، جواهرات و محصولات زینتی مذهبی همچون تسبیح و انگشتر تولید می‌نماید.

جاذبه‌های مذهبی

حرم علی بن موسی الرضا (ع)، مسجد جامع گوهرشاد واقع در محدودهٔ حرم رضوی، مسجد هفتاد و دوتن، مصلی طرق، مسجد و حسینیه کرامت، آرامگاه پیر پالاندوز، آرامگاه شیخ نخودکی، گنبد خشتی، گنبد سبز و آرامگاه خواجه ربیع ازجمله مکان‌های مذهبی مشهد هستند. هم‌چنین امامزاده ناصر و یاسر در نزدیکی طرقبه و آرامگاه امامزاده یحیی در جاده سرخس، آرامگاه خواجه اباصلت و آرامگاه خواجه مراد در جاده فریمان در نزدیکی مشهد قرار دارند.

جاذبه‌های طبیعی و گردشگری

جاذبه‌های طبیعی که در نزدیکی شهر مشهد قرار دارند، شامل ییلاقات شاندیز، طرقبه، زشک، روستای کنگ، نغندر، جاغرق، چالیدره، پارک جنگلی وکیل‌آباد، باغ‌وحش وکیل‌آباد، آبشار ارتکند، پارک جنگلی نه‌دره در دو کیلومتری جنوب مشهد، بوستان کوهسنگی، آبشار قره سو، دره اخلمد، فریزی، سد ارداک، هفت حوض، چشمه گیلاس و چشمه گراب هستند.

اتوسرویس های عرضه کننده روغن موتور و روانکارهای پترونول در مشهد

اتوسرویس های عرضه کننده روغن موتور و روانکارهای خودرویی پترونول

اتوسرویس و تعویض روغن موتور ممتاز پوریا

اتوسرویس ممتاز پوریا با سابقه بیش از 30 سال، یکی از ارائه دهندگان خدمات تعویض روغن می باشد که در ورودی اصلی شهر مشهد مقدس از سمت تهران ( نیشابور ) و در بزرگراه شهید کلانتری، بلوار امام خمینی و جنب ترمینال مسافربری مشهد واقع گردیده است. امکان دسترسی آسان به اتوسرویس ممتاز پوریا، برای مسافران و اهالی شهر مشهد از مزایای این اتوسرویس می باشد. دلیل این امر، موقعیت مناسب این تعویض روغن می باشد که از یک سو در یکی از اصلی ترین مسیرهای منتهی به حرم ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) و از سوی دیگر در بزرگراه شهید کلانتری و مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری همچون پارک کوه سنگی، باغ ملک آباد و … واقع گردیده است. تعویض روغن ممتاز پویا به مدیریت جناب آقای حسنی زاده، به عنوان اولین اتوسرویس عرضه کننده سبد محصولاتی پترونول ( شرکت آذرروان ساز ) در شمال شرق کشور با مجربترین کادر فنی فعالیت می نماید.

مدیریت اتوسرویس: سید امید حسنی زاده

آدرس اتوسرویس: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، بلوار امام خمینی، بین امام خمینی 86-88

شماره تماس: 38520109-051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *